vzoreček novinky ZDARMA
Aktuality:
Společnost Avon - kontaktní informace:

Společnost Avon - kontaktní informace:

Sídlo společnosti:
Avon Cosmetics, spol. s.r.o.
Amazon Court
Karolínská 661/4
186 00 Praha 8

Telefonní čísla zákaznického servisu:

Pevná linka: +420 296 396 363
O2: +420 602 655 007
Vodafone: +420 777 115 417
T-mobile: +420 724 154 961

Provozní doba infolinky je 8 - 20 hodin každý pracovní den. Poslední den kampaně 8 - 21 hodin.
Nová struktura slev od K3/2019

Nová struktura slev od K3/2019

Minimální objednávka, na kterou se vztahuje 10% sleva, se zvyšuje na 550 Kč
Poplatky platné od K3/2019

Poplatky platné od K3/2019

Nové Avon přivítání od K3/2019

Nové Avon přivítání od K3/2019

Chci se stát AVON Lady / AVON Gentlemanem
Jméno a příjmení:
Telefon:
E-mail:
Adresa:
Město:
PSČ:
Datum narození:
Potvrzuji, že souhlasím s obchodními podmínkami.
Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů v rozsahu (jméno, příjmení…) v souladu se zásadami společnosti Avon pro zpracování osobních údajů. Podrobné znění souhlasu zde.
Časté dotazy:

Co když vám zboží nebude vyhovovat?

AVON poskytuje 100% záruku spokojenosti na všechny své kosmetické i nekosmetické výrobky. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury.

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. Při nekosmetických výrobcích stačí, aby nevykazovaly známky poškození a nebyly odstraněné visačky a hygienické nálepky. Spodní prádlo není možné reklamovat.Nejste si jistí? Podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

Vrácení zboží:

V případě, že jste objednávali přes Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte je kvůli reklamaci výrobku.

Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na Poštu/Poštomat a chcete ho reklamovat, vyplňte, prosím, vratkový formulář, který je ke stažení zde.

Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: In Time Spedice spol. s r.o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66

Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň obdržíte potvrzení emailem.

Jak nakupovat?

Nakupování online s Avonem je především o volbě. Proto přinášíme možnost rozhodnout se pro způsob dopravy, který Vám nejvíce vyhovuje:

Doručení Avon Lady / Avon Gentlemanem

Pokud se rozhodnete nakupovat s Vaší AL/AG, bude Vaše objednávka doručena osobně:

- ZDARMA osobní doručení ve vybrané oblasti

- Doba doručení je obvykle mezi 5 a 15 pracovními dny

- Vaše AL/AG Vás bude kontaktovat za účelem potvrzení ceny a dohodnutí času a místa doručení a způsobu platby

- V případě změn se kdykoliv můžete obrátit na svou AL/AG

Doručení kurýrní službou (In Time)

Pokud se rozhodnete nakupovat přímo s Avonem, Vaše objednávka může být doručena až k Vašim dveřím prostřednictvím kurýrní služby.

- Platba kartou 99 Kč

- Platba na dobírku 99 Kč

Objednávka bude doručena mezi 3 a 5 pracovními dny od odeslání.

Doručení na Poštu či do Poštomatu

Můžete se rozhodnout také pro doručení na Vaši nejbližší Poštu nebo do Poštomatu. Tato varianta je vhodná v případě, že v době doručování budete pravděpodobně mimo domov. Zásilku si tak budete moci vyzvednout kdykoliv se Vám to bude hodit.

Doručení na Poštu:

- Platba kartou 79 Kč

- Platba na dobírku 79 Kč

Doručení do Poštomatu:

- Platba kartou 69 Kč

Objednávka bude doručena mezi 3 a 5 pracovními dny od odeslání.

Musím objednávat v každé kampani?

Bude to skvělé, ale u nás toto slovo neplatí! Objednávejte tak často, jak jen vám to bude vyhovovat. Nezapomeňte ale na výhody za objednávky v každé kampani.
info@avon-job.cz +420 776 370 946